Ik geef m'n glossaries NL-FR weg!
Thread poster: Elisabeth Toda-v.Galen
Elisabeth Toda-v.Galen
Elisabeth Toda-v.Galen  Identity Verified
France
Local time: 12:47
Dutch to French
+ ...
Aug 28, 2023

Hallo allemaal,

Ik ben nooit echt actief geweest op het NL forum, maar aangezien ik Nederlandse ben en NL-FR vertaalde dacht ik dat het een goed idee was om m'n aanbod ook hier te plaatsen.

Ik ben al m'n vertalingsdocumenten aan het weggooien. De TMs zijn al weg, die geef ik niet weg vanwege de aard van sommige documenten die ik vertaalde, vooral juridisch.
Mijn glossaries daarentegen kunnen interessant zijn, vooral voor beginners.

Het gaat om:
... See more
Hallo allemaal,

Ik ben nooit echt actief geweest op het NL forum, maar aangezien ik Nederlandse ben en NL-FR vertaalde dacht ik dat het een goed idee was om m'n aanbod ook hier te plaatsen.

Ik ben al m'n vertalingsdocumenten aan het weggooien. De TMs zijn al weg, die geef ik niet weg vanwege de aard van sommige documenten die ik vertaalde, vooral juridisch.
Mijn glossaries daarentegen kunnen interessant zijn, vooral voor beginners.

Het gaat om:
Financieel
IT
Juridisch
Medisch
Technisch
en m'n BIG MAMA waar van alles en nog wat in staat, zoals bv de vertaling van acronymen van nederlandse instituten en zo.

Ze zijn allemaal in .txt formaat, want ik werkte met Wordfast.

Als er iemand geïnteresseerd is, je kunt me via email bereiken.

Groeten
Elisabeth
Collapse


Hans Lenting
P.L.F. Persio
 
Marjolein Snippe
Marjolein Snippe  Identity Verified
Netherlands
Local time: 12:47
Member (2012)
English to Dutch
+ ...
Wat lief! Aug 28, 2023

Wat een sympathiek aanbod, Elisabeth!
Ik heb niet veel aan Franse glossaries maar ik hoop dat je hier anderen een plezier mee kunt doen. Geniet van wat ik aanneem dat je leven na vertalen wordt!


Hans Lenting
P.L.F. Persio
 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Ik geef m'n glossaries NL-FR weg!






Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »
TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »